Jdi na obsah Jdi na menu
 


FAST+FMMI + HGF - 2. ročník (středa)

14. 4. 2016

Akademický rok 2015/2016

LETNÍ SEMESTR

informace mým studentům FAST, HGF a FMMI, výuka ve STŘEDU od 15:00

 online cvičení k učebnici najdete ZDE

 ZIMNÍ  SEMESTR

  hueber-alltag-beruf-co--niveau-a2-2--kursbuch-arbeitsbuch-4-1-.jpg

lekce 6-10

______________________________________________________________________________________
 1. hodina 11. února 2016 (čtvrtek)
 
Připomněl jsem podmínky pro získání zápočtu a následně i zkoušky.
Je třeba se aktivně účastnit výuky (min. 80%seminářů) a v závěru semestru napsat úspěšně zápočtovou práci (min. 65% úspěšnost).
Je nutno ještě osobně prezentovat v ppt. s německým komentářem vlastní prezentaci na dohodnuté odborné téma (ukázky ZDE).
 
DOMA:

1) Promyslete si téma, které chcete zpracovat pro prezentaci.

2) Pročíst a přeložit - 6. lekce  - str. 56-57.

______________________________________________________________________________________
 2. hodina 17. února 2016 (středa)
6. lekce - str. 58-59 - Transport / Spedition.
 
DOMA:

1) Písemně cv. 62/B, C, D, E.

2) Pročíst a přeložit - 6. lekce  - str. 58-59.
______________________________________________________________________________________
 3. hodina 24. února 2016 (středa)
Dokončení 6. lekce.
Připomněl jsem rozdíl mezi průběhovým a stavovým trpným rodem (cv. 8+9/59).
Opakovali jsme si zeměpis Německa a Rakouska.
 
DOMA:

1) Písemně cv. 62/B, C, D, E + 64/J, K, N.

2) Poslechněte si audionahrávku ke cv. 6/58 (jde o 7 krátkých rozhovorů), kterou všichni najdete v LMS a dokončete cv. v učebnici.

3) Pročtěte si str. 66-67.

4) Vytiskněte si text, který chcete v nejbližsších hodinách prezentovat. První prezentace plánuji na 9.3.

______________________________________________________________________________________
 4. hodina 2. března 2016 (středa)
7. lekce - 1. část - str. 66.
 
DOMA:
 
1) Prostudujte si str. 71 - celý bod 1. Jde o vysvětlení, kdy používat préteritum a kdy perfektum - v hodině mi pak vysvětlíte, čím je rozhodování zda prét. nebo perf. ovlivněno.
2) Písemně - cv. B, D. E na str. 72-73.
3) Dokončete si poslech - viz cv. 66/2 - nahrávku najdete v LMS.
4) Jazykové okénko, které jsme zařadili na podnět Dávida, si dovolím připomenout zde: - ú/ů - je to i s testem a názorným vysvětlením a sofistikovanější vysvětlení najdete ZDE. A něco ke tvarům bych, bys, by... - ZDE.
______________________________________________________________________________________
 5. hodina 9. března 2016 (středa)
7. lekce - 2. část - str. 66.
Prezentace - Dominika B.
 
DOMA:

1) Vytiskněte si text z dnešní prezentace od Dominiky s názvem Bodenbeläge. Najdete jej i s prezentací ZDE. Při tištění si doplňte vlastní slovník k textu s českými překlady - min. 10 slovíček (slova se naučte!).

2) Promyslete si překlad textu - dohledejte si neznámá slova.

3) Zpracujte v učebnici cvičení k poslechu 68/7 - a, b. V LMS najdete i audionahrávky.

4) Písemně - 74-75/I.

5) Slíbené skriptum najdete ZDE.

______________________________________________________________________________________
 6. hodina 16. března 2016 (středa)
 
Prezentace - Romana K.
Učebnice str. 69 (cv. 8) - věty typu  to by se mi líbilo - něco takového bych rád měl - to by se mi mohlo líbit...
 
DOMA:
1) Poslech - 68/7 - a (otázka č.8), b. V LMS najdete i audionahrávky.
2) Dopřekládejte si text Bodenbeläge.
3) Naučte se k textu slovní zásobu, kterou si sami vytvoříte - viz info v minulé hodině.
4) Zopakujte "konjunktiv" - asi se k němu zkráceně vrátíme.
5) Až bude v LMS text Holzbau - vytiskněte si jej.
______________________________________________________________________________________
 7. hodina 23. března 2016 (středa)
 
8. lekce - dokončení (str. 68-69). Výuka výjimečně proběhne v době 14:30-15:30 v učebně jako obvykle.
Zabývali jsme se textem č.1 -  Bodenbeläge.

 

Připomněl jsem opět tzv. Příčestí přítomné / minulé v pozici přívlastku

schreiben (silné sloveso)

příč. minulé – ge + kmen + t/en  = geschrieben  (der geschriebene Brief, ein geschriebener Brief = napsaný dopis)

příč. přítomné  -d  = schreibend (das schreibende Kind, ein schreibendes Kind = píšící dítě/dítě, které píše)

 

kochen (slabé sloveso)

gekochtes Wasser x kochendes Wasser (uvařená voda x vroucí voda)

 
DOMA:
 
1) Připravte si otázky k textu
2) Přeložte si text č. 2 - Holzbau.
3) K oběma textům si doplňte slovníček (min. po 10 slovech) - slova se naučte.
______________________________________________________________________________________
 8. hodina 30. března 2016 (středa)
Prezentace - Michal Č.
Dopřekládali jsme text. č. 1 - Bodenbeläge a přeložili začátek textu č. 2 Holzbau.
 
Narazili jsme v textu na tzv. Dvojicové spojky   (slovensky ZDE)
  1. nicht nur – sonder auch  (nejen – ale i)
  2. sowohl – als auch (jak – tak / i - i)
  3. weder – noch (ani – ani)
  4. entweder – oder (buď – anebo)
  5. einerseits – ander(er)seits (na jedné straně – na druhé straně)
  6. teils - teils (částečně - částečně)
  7. mal - mal (někdy - někdy)
  8. je - desto (čím - tím)
  9. bald - bald (hned - hned)
  10. zwar - aber (sice - ale)       (malý test např. ZDE)

DOMA:

1) Připravte (=vymyslete) si jednu otázku otázku k textu č. 2 - Holzbau. Promyslete si i odpověď.

2) Dopřekládejte si text č. 2 a připravte si k oběma textům malý slovníček (po 10 slovech) - tato slova se naučte!

3) Promyslete si odpovědi na stanovené otázky k textu č. 1 - Bodenbeläge.

1. Charakterisieren Sie die wichtigsten Eigenschaften von Bodenbelägen. Nennen Sie sowohl die Vorteile als auch die Nachteile von verschiedenen Bodenbelägen.

2. Welche Materialien verwendet man für Bodenbeläge? - Welche von denen finden Sie (nicht) umweltfreundlich - Ihrer Meinung nach?

3. Warum werden manche Bodenbeläge als "schwimmende Estriche" genannt?

______________________________________________________________________________________
 9. hodina 6. 7. dubna 2016 (čtvrtek)
  POZOR - HODINA VÝJIMEČNĚ PROBĚHNE VE ČTVRTEK 7. 4. 2016 od 7:15 na učebně D215
 
Prezentace - Natália C., Rozálie F. a Lenka T.
 
Nový text od Natálie najdete zde: Tunnel .
 
Na pomoc k překladu odb. textů připomínám:

Překlad předložky "durch"

  1. pomocí, prostřednictvím
  2. díky / kvůli / pro (durch Verdunstung = díky/kvůli vypařování)
  3. přes (durch den Wald = přes les)
  4. prostý 7. p. (durch den Wald = lesem)

DOMA:

1. Přečíst a přeložit si text č. 2 Holzbau. Vypracujte si k němu též slovníček a slova se naučte.

2. Vymyslete si k textu Holzbau 2 otázky i s odpověďmi

______________________________________________________________________________________
 10. hodina 13. dubna 2016 (středa)
 
Prezentace - Zbyněk K., Rozálie F. a Aneta C.
Pro překlad jsme si vybrali text od Rozálie o střešních krytinách. Text č. 4 si opět vytiskněte a připravte slovníček s cca 10 slovy - Dachdeckung.
 
DOMA:
 
1) Připravte si překlad textu č. 3 - Tunnel. K textu si připravte slovníček (min. 10 slov, slova se naučte!!!)
2) K textu Tunnel si připravte jednu vlastní otázku.
3) Pročtěte si "modré" texty a zamyslete se nad nimi.
4) Nezapomeňte navštívit některou z akcí německého festivalu pořádaného v Ostravě - viz podrobný program ZDE.
5) Promyslete si odpovědi na stanovené otázky k textu č. 2 Holzbau:

1. Welche zwei Dachkonstruktionen verwendet man in Holzbauweise?

2. Bei welchen Bauwerken finden die weitgespannten Dachtragwerke Anwendung?

3. Wie werden die tragenden Wände in Holzbauweise aufgeführt? (2 Varianten)

______________________________________________________________________________________
 11. hodina 20. dubna 2016 (středa)
 
Prezentace - David M., Antonín T., Marek Š.
 
Překlad textů Tunnel a Dachdeckung.
 
Rozvitý přívlastek
Stojí mezi členem/zájmenem a podstatným jménem. Často obsahuje mj. příčestí přítomná a příčestí minulá (viz výše). Přívlastkové vazby se rozvíjejí zprava doleva od určujícího podstatného jména. Při překladu těchto vazeb začínáme od podstatného jména, před kterým stojí tvar příčestí:
 
Wir verkaufen nur die in Tschechien oder in der Slowakei hergestellten Produkte.
 
Překládáme buď rozvitým přívlastkem:
Prodáváme pouze výrobky vyrobené v ČR nebo na Slovensku.
 
Nebo vztažnou větou (obvykle se vztažným zájmenem „který“):
Prodáváme pouze výrobky, které byly vyrobeny v ČR nebo na Slovensku.
 
Zkuste si přeložit i složitější větu:
Die organisatorische Vorbereitung hat das Ziel, einen möglichst schnellen, sich der modernsten Technik bedienenden störungsfreien Produktionsablauf zu sichern.
Organizační příprava má za cíl zajistit co možná nejrychlejší bezporuchový průběh výroby, která bude obsluhována nejmodernější technikou.
______________________________________________________________________________________
 12. hodina 27. dubna 2016 (středa)
 
Výuka odpadá (služební cesta) - domácí příprava:

Překlad konstukce sein/haben+zu+infinitiv

Tato konstrukce vyjadřuje, že se něco musí, má nebo může udělat. Agens ve větě není vyjádřen. Pokud by vyjádřen byl, použije se místo slovesa „sein“ sloveso „haben“.

Der Brief ist zu schreiben. = Den Brief muss man schreiben. = Der Brief muss geschrieben werden. (Dopis je třeba / je nutno / se musí / má / může napsat.)

Srovnejte:

Ich habe den Brief zu schreiben. = Ich muss/soll/kann den Brief schreiben. ( musím / mám / můžu ten dopis napsat.)

______________________________________________________________________________________
 13. hodina 4. května 16 (středa)
 
Rektorské volno
______________________________________________________________________________________
 14. hodina 11. května 2016 (středa)
 

Řádný termín pro vykonání zápočtu - proběhne v naší učebně podle rozvrhu (D 210).

 

Opravné termíny pro vykonání zápočtu a termíny zkoušek jsou aktualizovány ZDE.

Ke zkoušce se přihlaste v systému Edison, k zápočtu se nijak nehlaste.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademický rok 2015/2016

ZIMNÍ SEMESTR

informace mým studentům FAST, HGF a FMMI, výuka ve čtvrtek od 7:15

 online cvičení k učebnici najdete ZDE

 ZIMNÍ  SEMESTR

  hueber-alltag-beruf-co--niveau-a2-2--kursbuch-arbeitsbuch-4-1-.jpg

 

______________________________________________________________________________________
 1. hodina 17. září 2015
V hodině jsme se zabývali opakováním gramatiky - skloňování zájmen, podstatných jmen...
 
DOMA:

 1) Zopakujte si příslušnou gramatiku a obstarejte si učebnici.

______________________________________________________________________________________
2. hodina 24. září 2015

Výuka zrušena.

______________________________________________________________________________________
3. hodina 1. října 2015
První polovina 1. lekce - str. 6-7.
 
DOMA:
1) Str. 8-9.
2) Cv. A, B, C, D, E - str. 8-9 - písemně.
______________________________________________________________________________________
4. hodina 8. října 2015

Opakování řadových číslovek, skloňování přídavných jmen v přívlastku...

DOMA:
1) Zopakujte si příslušnou gramatiku a obstarejte si učebnici.
2) Cv. I, J, K - str. 14-15 - písemně.
3) Promyslet cv. 11 na str. 9.
______________________________________________________________________________________
5. hodina 15. října 2015

Str. 16-17.

DOMA:

1) Cv. 17/5 - promyslet.

2) Písemně - A, B, C, G na str. 22-23.

______________________________________________________________________________________
6. hodina 22. října 2015

Str. 18-19.

DOMA:

1) Cv. 10/19 - promyslet.

2) Cv. J, K, l, M - str. 24-25 - písemně

3) Str. 21 - opakování trpného rodu.

______________________________________________________________________________________
7. hodina 29. října 2015

Opakování trpného rodu (průběhový x stavový trpný rod - Vorgangs- und Zustandspassiv). 3. lekce - 1. část.

DOMA:

1) Cv. 4/27 - pročíst a a promyslet popis některého vlastního přístroje (viz např. cv. 5).

2) Cv. A, B, C, D - str. 32-33 - písemně.

3) Zopakujte si skloňování příd. jmen v přívlastku (včetně stupňovaných tvarů) - např. str. 31 nebo skriptum ZDE.

4) Pročtěte si str. 29-29.

______________________________________________________________________________________
8. hodina 5. listopadu 2015

Dokončili jsme 3. lekci (str. 29 cv. 8, 9). Poslech -  3. lekce cv. 7 . Cv. na str. 28.

DOMA:

1) Promyslete si cv. 29/9.

2) Písemně: H, I, J /34-35.

3) Připravte si slovní zásobu na str. 36-37.

4) Gramatika - odkazy na různé testy ke gramatice na internetu najdete ZDE. Pro začátek můžete zkusit ZDE.

______________________________________________________________________________________

 9. hodina - 12. listopadu 2015

4. lekce - první část (str. 36-37). Poslech - 4. lekce cv. 2a4. lekce cv. 2b.

DOMA:

1) Zopakujte si překlad spojek - str 41 nahoře (bevor, solange...).

2) Písemně: A, D, F /42-43.

3) Připravte si slovní zásobu ke str. 38-39.

______________________________________________________________________________________

 10. hodina - 19. listopadu 2015

4. lekce - dokončení, cv. 47/2.

DOMA:

1) Písemně - 44-45/I, J, L

2) Písemně - 5. lekce - cv. A, B, C, G, H, K, L.

______________________________________________________________________________________

 11. hodina - 26. listopadu 2015

Služební cesta - MOST. - Výuka proběhne formou samostudia doma.

1) Pracujte v projektu Podcasting - soustřeďte se na Téma č. 9 - Ökologie. V tématu vypracujte VŠECHNA cvičení na min. 80%

2) Pracujte s on-line učebnicí ZDE vypracujte lekci 3-4.

3) Připravte si - audionahrávky pro následující hodinu viz LMS.

______________________________________________________________________________________

 12. hodina - 3. prosince 2015

5. lekce. Str. 46-47, popis kola, platební podmínky (47).

DOMA:

1) Doplňte si všechna cvičení v lekcích 1-5 tak, jak jsou výše stanovena - úkoly s sebou přineste k zápočtu.

2) Dokončete úkoly v Tématu č. 9 - Ökologie - vždy minimálně na 80%.

3) Svědomitě se připravte k zápočtu.

______________________________________________________________________________________

 13. hodina - 10. prosince 2015

Předtermín pro vykonání zápočtového testu.

Testování proběhne od 8:00 h na kolejích na budově D.

Nezapomeňte si s sebou přinést

- vyplněnou učebnici (požadavek k zápočtu)

- průkaz ISIC (pro vstup přes turniket).

- V projektu Podcasting vyplňte stanované úkoly

________________________________________________________________________________________________

V případě neúspěchu u zápočtového testu nebo nemoci využijte některý z opravných termínů, které průběžně aktualizuji ZDE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akademický rok 2014/2015

informace mým studentům FAST + FMMI, výuka v úterý od 12:30

 Alltag, Beruf and Co. 3

  LETNÍ SEMESTR

online cvičení k učebnici najdete

 ZDE

 ___________________________________________________________________________________________________________________

  1. hodina 10. února 2015

Připomněl jsem požadavky pro získání zápočtu:

1) Aktivní práce ve cvičeních a domácí příprava - docházka - min. 75%.

2) Úspěšnost při zápočovém testu min. 51% (testy včetně DEMO-verze najdete ZDE).

Zabývali jsme se str. 56-57 v 6. lekci - téma Freizeit, Hobbys, urlaub.

DOMA:

1) Písemně - 62-63/ A, B, C, D.

2) Prostudujte si gramatiku na str. 61 (stupňování, řadové číslovky).

 ___________________________________________________________________________________________________________________

  2. hodina 17. února 2015

Dokončili jsme první část 6. lekce - str. 56-57.

DOMA:

1) Promyslete si, jak okomentujete grafy a tabulky ve cv. 4/57.

2) Pročtěte si str. 58-59 a naučte se neznámá slova.

___________________________________________________________________________________________________________________

  3. hodina 24. února 2015

Dokončili jsme 6. lekci (str. 58-59 včetně poslechu).

DOMA:

1) Písemně cv. H, I, J na str. 64-65.

2) Pročtěte si str. 66-67 a naučte se neznámá slova.

___________________________________________________________________________________________________________________

  4. hodina 3. března 2015

Zabývali jsme se 7. lekcí - str, 66-67, poslech - cv. 2/66.

DOMA:

1) Písemně cv. A, B /72.

2) Pročtěte si str. 68-69 a naučte se neznámá slova.

3) Pročtěte si text o K. Valentinovi na str. 70. Budu se ptát, kdo to je.

___________________________________________________________________________________________________________________

  5. hodina 10. března 2015

Rektorské volno .

V tento den navštivte Veletrh pracovních příležitostí Kariéra PLUS.

___________________________________________________________________________________________________________________

  6. hodina 17. března 2015

Dokončili jsme 7. lekci (především cv. 6,7 a 9).

DOMA:

1) Písemně cv. H, I /74.

2) Pročtěte si str. 76-77 a naučte se neznámá slova.

___________________________________________________________________________________________________________________

  7. hodina 24. března 2015

První část 8. lekce.

DOMA:

1) Písemně 82/A, B, C, E + 77/6 "zelené puntíky".

___________________________________________________________________________________________________________________

  8. hodina 31. března 2015

Dokončení 8. lekce.

DOMA:

1) 84/H, J, L.

___________________________________________________________________________________________________________________

  9. hodina 7. dubna 2015

Dokončení 8. lekce+začátek 9. lekce.

DOMA:

1) 92-93/B, D, E.

___________________________________________________________________________________________________________________

  10. hodina 14. dubna 2015

Dokončení 9. lekce.

DOMA:

1) 89/9 (plynule"ústně" - popsat kruh ve směru šipek i proti směru šipek).

2) 94-95/I, J + 105/L

___________________________________________________________________________________________________________________

  11. hodina 21. dubna 2015

Služební cesta - MOST.

Doma se zabývejte úkoly zadanými 14.4. a nezapomeňte se zúčastnit některé z akcí festivalu 

Ostrau - Der Kulturpunkt.

___________________________________________________________________________________________________________________

  12. hodina 28. dubna 2015

Dokončení 9. lekce + začátek 10. lekce.

 

___________________________________________________________________________________________________________________

  13. hodina 5. května 2015

Rektorské volno.

___________________________________________________________________________________________________________________

  14. hodina 12. května 2015

Řádný termín pro vykonání zápočtu (koleje - PC pavilón) pozor!!! - 13:15 - 14:30.

Test samotný trvá cca 30 minut, dostavit se tedy musíte nejpozději ve 14:00.

________________________________________________________________________

Opravné termíny pro vykonání zápočtu najdete průběžně aktualizované ZDE. Pozor - všimněte si, zda termín probíhá v mé pracovně nebo v některé učebně v celém areálu VŠB-TUO včetně kolejí !

 

ZIMNÍ SEMESTR 2014/15
  _________________________________________________________________________

 

  1. hodina - 19. září 2014 (pátek)

Úvodní hodina - 1. lekce.

Připomněl jsem tvoření préterita a perfekta v němčině a informoval o zakoupení učebnice (3. díl ze série učebnic - viz obrázek výše). 

DOMA:
1) Sežeňte si učebnici BECKER, N./ BRAUNERT, J. Alltag, Beruf & Co. 3. Ismaning: Hueber Verlag, 2009. Zakupit ji můžete na budově EkF v centru Ostravy, měli byste dostat studentskou slevu.

2) Zopakujte si tvoření minulých časů v němčině u sloves slabých, silných způsobových i pomocných. Viz např. české skriptum ZDE a na str. 11 v učebnici.

3) Pročtěte si str. 6-7 v učebnici, abyste mohli v příští hodině lépe reagovat.

_________________________________________________________________________ 

 2. hodina - 26. září 2014 (pátek)

Zabývali jsme se opět tvořením minulých časů v němčině.
Viz např. české skriptum
ZDE a na str. 11 v učebnici. Cvičení 9/6b

DOMA:

1) Pročtěte si str. 8-9 a doplňte si překlad u neznámých slov.

2) Doplňte na str. 12-13 cv. B, C, G.

3) Prostudujte si elektronickou oporu k učebnici ZDE .
_______________________________________________________________________

 3. hodina - 2. října 2014 (čtvrtek)

POZOR - tato hodina proběhne ve čtvrtek od 16:00 na učebně D 210 v Porubě na hlavní budově. Změna se již projevuje ve Vašich rozvrzích.

Zabývali jsme se 1. lekcí (str. 8), školský systém v německy mluvících zemích.

DOMA:

1) Promyslete cvičení 6b/str. 9 a H/10.

2) Prostudujte si systém školství v Německy (např. ZDE).

3) Prostudujte si elektronickou oporu k učebnici ZDE

_________________________________________________________________________

   4. hodina - 9. října 2014 (čtvrtek)

Dokončení 1. lekce - opakování systému německých časů.
 
DOMA:

1) Připravte si slovní zásobu ke str. 16-17.

_________________________________________________________________________

5. hodina - 16. října 2014 (čtvrtek)

2. lekce - vztažné věty a skloňování přídavných jmen v přívlastku. Viz též české skriptum ZDE.

DOMA:

1) Písemně cv. A, B, E  na str. 22-23.

_________________________________________________________________________

6. hodina - 23. října 2014 (čtvrtek)

Dokončili jsme 2. lekci - opakovali jsme konjunktiv+kondicionál a v učebnici např. cv. 9/19.

DOMA:

1) Písemně cv. G, H, K na str. 24-25.

2) Audionahrávku ke cv. 7 na str. 18 najdete ZDE. Doplňte organigram ve cv. 7a a připravte si odpovědi na cv. 7b na st. 19.

3) Pročtěte si texty na str. 30,  především si zopakujte slova související se str. 26-27.

4) Odkazy na různé testy ke gramatice pro opakování gramatiky i reálií na internetu najdete ZDE.

 _________________________________________________________________________

  7. hodina - 30. října 2014 (čtvrtek)

První část 3. lekce (str. 26-27). Audionahrávka 3. lekce, cv. 2 .

V hodině jsme se zabývali cv. 1-4 včetně audionahrávky.

DOMA:

1) Cv. 27/4c.

2) Písemně cv. A, B, C, H.

3) Připravte si slovní zásobu ke str. 28-29.

4) Pokud je vám líto, že jste neslyšeli písničku, tak ZDE najdete její nahrávku (přečtěte si i popisek dole!)

 _________________________________________________________________________

  8. hodina - 6. listopadu 2014 (čtvrtek)

Druhá část 3. lekce (str. 28-29). Audionahrávky - 3. lekce, cv. 7 a 3. lekce, cv. 13.

DOMA:

1) 29/8 - promyslete a připravte si rozhovory.

2) 29/9, 37/2 - doplňte si slovní ásobu.

3) Písemně: 34-35/ J, K, M, N.

 _________________________________________________________________________

  9. hodina - 13. listopadu 2014 (čtvrtek)

Služební cesta - MOST.

 _________________________________________________________________________

  10. hodina - 20. listopadu 2014 (čtvrtek)

Dokončení 3. lekce - str. 28-29.

DOMA:

1) Pročtěte si str. 36-37, zopakujte si slovní zásobu - test(?).

2) Písemně: 42 / A, B, C.

3) Poslechy na příští hodinu:

4. lekce, cv. 8b, text 4  

4. lekce, cv. 10, text 1

4. lekce, cv. 10, text 2

_________________________________________________________________________

  11. hodina - 27. listopadu 2014 (čtvrtek)

4. lekce.

DOMA:

1) Písemně - 44-45/H, I, J.

5. lekce, cv. 4

_________________________________________________________________________

  12. hodina - 4. prosince 2014 (čtvrtek)

5. lekce.

DOMA:

1) Písemně - 46/2, 47/6, 52/A, B, E.

2) Poslechy -

5. lekce, cv. 4

5. lekce, cv. 8 část 1

5. lekce, cv. 8 část 2

5. lekce, cv. 8 část 3

5. lekce, cv. 12

_________________________________________________________________________

  13. hodina - 11. prosince 2014 (čtvrtek)

Závěrečná hodina - opakování 5. lekce, příprava k zápočtu.

DOMA:

1) Kompletace DÚ v učebnici (nutno předložit k zápočtu).

2) Můžete si zkoušet demo testy http://lms.vsb.cz/ .

_________________________________________________________________________

  14. hodina - 18. prosince 2014 (čtvrtek)

Termín pro vykonání zápočtového testu.

Přijďte kdykoliv v době 12:30 - 15:30 h na koleje budova D.

Od 16:00 do 17:00 mě zastihnete v mé kaceláři A 426.

  • Nezapomeňte si s sebou přinést

    - vyplněnou učebnici (požadavek k zápočtu)

    - průkaz ISIC (pro vstup přes turniket).

  •  _________________________________________________________________________________________________

  • V případě neúspěchu u zápočtového testu nebo nemoci využijte některý z opravných termínů, které průběžně aktualizuji ZDE.