FAST+FMMI+HGF+FS - 2. ročník 2020/21
Akademický rok 2020/2021
LETNÍ SEMESTR
informace mým studentům FAST, HGF, FS, FMT a USP
výuka v úterý od 16:00
online cvičení k učebnici najdete ZDE
1) Dokončit cv. 2 - audionahrávku najdete v souborech na MS Teams nebo v LMS.
2) Písemně - 62-63/ B, C, D, E.
3) Promyslete si, jaké téma zpracujete na prezentaci - v příští hodině budu chtít vědět, co jste si vybrali a kde jste našli nebo hledáte text.
Pro inspiraci si prohlédněte prezentace v LMS - ZDE. Jde o témata 11-18. Témata 1-10 si můžete v rámci samostudia a vylepšování znalostí prohlédnout.
Rozdělení prezentací (názvy jsou pouze orientační, můžete je časem upřesnit):
1) 23.2. - Martin P. - Schweißen
2) 2.3. - Kevin R. - Fehlerquellen in der Positionsbestimmung
3) 9.3. - Ivan P. - Isokorb
4) 16.3. - Klára S. - Hochgeschwindigkeitszug
5) 23.3. - Jakub S. - VTEC
6) 30.3. - Jan M. - Der Tunnel
7) 6.4. - bez prezentace
8) 13.4. - Jonáš M. - Nanotechnologien
9) 20.4. - David P. - Energetik
10) 27.4. - Richard V. - Tagebaumaschinen
11) 4.5. - termín pro vykonání zápočtu
12) 11.5. předtermín pro vykonání zkoušky
6. lekce - str. 58-59
1) Promyslet popis obrázků na str. 58 + cv. 58/5.
2) Poslechněte si audionahrávku ke cv. 58/6 a pokuste se vyřešit.
3) Písemně - 62-63/J, K, N.
______________________________________________________________________________________
6. lekce - str. 58-59 (pokračování)
prezentace Martin P. - Schweißen
Otázky k textu č. 1 - Schweißen:
1) Definieren sie den Fachausdruck "Schweißen". (Použijte pozměněnou definici, než v původním textu!)
2) Welche Schweißmethoden kennen Sie? (min. 3)
3) Wozu wird sog. Unterpulverschweißen verwendet?
DOMA:
1) Zůstávají některé úkoly z předchozí hodiny - Poslechněte si audionahrávku ke cv. 58/6 a pokuste se vyřešit + Písemně - 62-63/J, K, N.
2) Pročtěte si text od Martina P. - Schweißen. Připravte si k textu především neznámá slova (naučte se je).
3) K textu Schweißen si vymyslete písemně jednu otázku tak, aby bylo možné odpovědět na základě textu z prezentace. Připravte si i odpověď. Otázku položíte svým kolegům.
______________________________________________________________________________________
6. lekce - str. 58-59 (dokončení)
Po excelentní prezentaci z 23.2. jsme slyšeli, viděli a !na úrovni! komentovali další výbornou práci, tentokrát od Kevina R. - Fehlerquellen in der Positionsbestimmung
Otázky k textu č. 2 - Fehlerquellen in der Positionsbestimmung:
1) Welche Größe wird bei Positionsbestimmung gemessen? In welchen Einheiten?
2) Wo befindet sich die Ionosphäre?
3) Was ist die Troposphäre?
DOMA:
1) Připravte si opět překlad Kevinova textu Fehlerquellen in der Positionsbestimmung. Sepište a naučte se neznámá slova a vymyslete písemně jednu otázku tak, aby bylo možné odpovědět na základě textu z prezentace. Připravte si i odpověď. Otázku položíte svým kolegům.
2) Pracujte na přípravě vlastních prezentací.
________________________________________________________________________________________________
Téma svařování (překlad posledního odstavce v textu), překlad textu Fehlerquellen in der Positionsbestimmung.
Prezentace textu od Ivana P. - Isokorb.
Otázky k textu č. 3 - Isokorb:
1) Was verstehen Sie unter dem Begriff die Wärmebrücke?
2) Warum sind die Wärmebrücken im Bauwesen unerwünscht?
3) Welche Baustoffe können mit Hilfe von Produkten Schöck Isokorb® verbunden werden?
V hodině jsem také připomněl, zda se fyzikální a matematické jednotky používají v jednotném (Maskulinum, Neutrum) nebo v množném čísle (Femininum), viz třeba ZDE.
DOMA:
1) Připravte si překlad Ivanova textu Isokorb. Sepište a naučte se neznámá slova a vymyslete písemně jednu otázku tak, aby bylo možné odpovědět na základě textu z prezentace. Připravte si i odpověď. Otázku položíte svým kolegům.
2) Pracujte na přípravě vlastních prezentací.
3) Připravujte si postupně odpovědi na otázky k textům, které budeme postupně doplňovat.
________________________________________________________________________________________________
Téma svařování (překlad posledního odstavce v textu), překlad textu Isokorb.
Prezentace od Kláry S. - Hochgeschwindigkeitszug.
Otázky k textu č. 4 - Hochgeschwindigkeitszug:
1) Wie würden ie den Hochgeschwindigkeitszug definieren?
2) Welche sind Ihrer Meinung nach die Vorteile von Hochgeschwindigkeitszügen?
3) Erklären Sie die wirtschaftlichen Vorteile eines Hochgeschwindigkeitszugsystems.
V hodině jsem zmínil i zajímavé téma, kdy existují varianty pro množné číslo podstatných jmen.
Rozdíl mezi těmito variantami je trojí:
a) Varianty mn.č. jsou synonymní, gramatický rod je stejný a mohou se lišit běžností použití nebo regionálně - der Park - die Parks / die Parke
b) Tvary mn.č. mají různý význam, gramatický rod je stejný - die Mutter (matka=maminka + matka=při použití se šroubem) - die Mütter / die Muttern
c) Tvary mn.č. mají různý význam, gramatický rod je různý - der Gehalt (obsah) - die Gehalte / das Gehalt (plat) - die Gehälter
Přehledněji např. ZDE.
DOMA:
1) Překlad textu z předchozí hodiny (nestihli jsme) - Isokorb.
2) Překlad textu Hochgeschwindigkeitszug.
________________________________________________________________________________________________
Prezentace od Jakuba S. VTEC.
Překlad textů Isokorb a Hochgeschwindigkeitszug.
Otázky k textu č. 5 - VTEC:
1) Von welcher Firma wurde VTEC entwickelt? Was heißt die Verkürzung?
2) Worin besteht das Prinzip von VTEC?
3) Was passiert in VTEC bei hohen Drehzahlen?
DOMA:
1) Překlad textu z předchozí hodiny (nestihli jsme + zapomněl jsem) - Isokorb.
2) Překlad textu VTEC.
________________________________________________________________________________________________
Prezentace od Honzy M. - Der Tunnel.
Překlad textu Isokorb.
Otázky k textu č. 6 - Der Tunnel:
1) Warum werden die Tunnel gebaut?
2) Welche zwei Bauweisen beim Tunnelbau können Sie?
3) Welche Arten von Tunneln könnten Sie erwähnen?
4) Wie hießt der größte Tunnelkomplex Tschechiens?
5) Welche sind die längsten Tunnel der Welt? Wo befinden sie sich?
DOMA:
1) Překlad textu z předchozí hodiny (nestihli jsme + zapomněl jsem) - VTEC.
2) Překlad textu Der Tunnel.
________________________________________________________________________________________________
Téma Velikonoce - zopakujte si obvyklou slovní zásobu k tématu.
Překlad textu VTEC (pouze první 3 strany).
DOMA:
1) Překlad textu Der Tunnel.
2) Příprava vždy 1 otázky+odpovědi ke každému textu - kromě textů - viz hotové otázky ve 3. a 4. hodině - výše.
3) Zopakujte si elementární slovní zásobu k tématu Velikonoce. Pro začátečníky třeba ZDE, ale lépe ZDE. A jak je budou letos trávit mladí Němci? - viz video ZDE. A hravě třeba ZDE.
________________________________________________________________________________________________
Opět velmi pěkná prezentace - tentokrát od Jonáše M. - Nanotechnologien
Překlad textu Der Tunnel.
Vzhledem k tomu, že 13.4. proběhne zasedání Vědecké rady VŠB-TUO (v čase 13:00-16:30), budete samozřejmě omluveni z prvních 30 minut našeho cvičení. Ti z Vás, kdo odejdou z virtuálního jednání VR VŠB-TUO dříve, se mohou připojit už v 16:00 - budu zde v tuto dobu už na vás čekat.
Otázky k textu č. 7 - Nanotechnologien:
1) Wie erhöht der Einsatz von Nanomaterialien die Effizienz und reduziert die Kosten im Bereich der Fotovoltaik?
2) Wie helfen die Nanomaterialien in der Energiespeicherung?
3) Nennen Sie ein paar Beispiele von konkreten Nanomaterialien und die Möglichkeiten von ihrer Ausnutzung.
DOMA:
1) Překlad textu Nanotechnologien.
2) Příprava vždy 1 otázky+odpovědi ke každému textu - kromě textů - viz hotové otázky ve 3. a 4. hodině - výše.
________________________________________________________________________________________________
Prezentace od Davida P. - téma Energetik - bude prezentováno v náhradním termínu.
Překlad textu Nanotechnologien.
Práce s předchozími texty, diskuse k tématu Nanotechnologien.
________________________________________________________________________________________________
Prezentace Richarda V. - Rotorschleuderbrecher.
Znalost tohoto textu nebudu vyžadovat u zápočtu.
Diskuse k předchozím textům - otázky.
Informace k zápočtu.
DOMA:
1) Schopnost přeložit následující texty bez přípravy. Znalost terminologie i gramatiky obsažené v textech.
1) Martin P. - Schweißen
2) Kevin R. - Fehlerquellen in der Positionsbestimmung
3) Ivan P. - Isokorb
4) Klára S. - Hochgeschwindigkeitszug
5) Jakub S. - VTEC
6) Jan M. - Der Tunnel
7) Jonáš M. - Nanotechnologien
2. Příprava odpovědí na otázky k textům - viz výše otázky ke každému textu. Pozor - ve svých odpovědích nesmíte citovat kusy textu, je třeba popsat a vysvětlit VŽDY v co největší míře vlastními slovy nebo alespoň změnit konstrukce (místo vět v pasivu konstrukce s man apod.). Použít je možné pouze terminologii.
________________________________________________________________________________________________
Termín pro vykonání zápočtu.
Sejdeme v obvyklém čase opět přes MS Teams. Zde dostanete instrukce k zápočtu.
Součástí zápočtu bude:
- překlad výše uvedených textů (1-7),
- schopnost zodpovědět stanovené otázky k textům.
________________________________________________________________________________________________
Termíny najdete v systému EDISON - přihlaste se.
Opravné termíny pro vykonání zápočtu - nutno domluvit e-mailem.
Součástí zkoušky bude:
- překlad obtížnějších slovních spojení a vět z prezentovaného tématu,
- diskuse k prezentaci,
- monolog (cca 10-15 vět) a následný dialog ke zkouškovým tématům č. 1-15 - ZDE.
________________________________________________________________________________________________
Po úspěšném absolvování zkoušky přeji -
ZIMNÍ SEMESTR
ZIMNÍ SEMESTR 2020-21
online cvičení k učebnici najdete
1) Písemně str. 12-13 - cv. Ab, B, D, E.
1. lekce - str. 8-9
DOMA:
1) Písemně str. 14-15 - cv. I, J, K.
2. lekce - str. 16-17
DOMA:
1) Písemně cv. 22-23/A, B, C, G
2) Zopakujte si tvoření trpného rodu. Viz např. české skriptum ZDE .
______________________________________________________________________________________
2. lekce - str. 18-19
DOMA:
1) Písemně cv. 24-25/J, K, L, M.
2) Zkontrolujte si, zda máte v LMS přístup k audionahrávkám (pozor - studenti z FS hledají v LMS v letním semestru).
______________________________________________________________________________________
3. lekce - str. 26-27
DOMA:
1) Písemně cv. 32-33 / A, B, C, D.
2) Zopakujte si stupňoání přídavných jmen + příslovcí Viz např. české skriptum ZDE. Nezapomeňte ani na speciální tvary tzv. elativu.
3) Podívejte se na to, jaké jsou v němčině tzv. pseudoanglicismy.
______________________________________________________________________________________
3. lekce - str. 27-28.
Zopakujte si skloňování podstatných jmen - nezapomeňte, že existuje tzv. silné ("normální")+ slabé (typ např. Mensch) skloňování. Viz např. ZDE.
DOMA:
1) Písemně cv. 34-35 / H, I, J.
2) Zopakujte si skloňování - viz výše.
3) Cv. 10/29 - popište, co byste si chtěli koupit.
______________________________________________________________________________________
3. lekce - procvičování alternativních konstrukcí ke slovesu mám/má - ich habe/es hat.
Dvojicové spojky - podrobněji na str. 58 ZDE.
- nicht nur – sonder auch (nejen – ale i)
- sowohl – als auch (jak – tak / i - i)
- weder – noch (ani – ani)
- entweder – oder (buď – anebo)
- einerseits – ander(er)seits (na jedné straně – na druhé straně)
- teils - teils (částečně - částečně)
- mal - mal (někdy - někdy)
- je - desto (čím - tím)
- bald - bald (hned - hned)
- zwar - aber (sice - ale)
Pěknou prezentaci k těmto spojkám najdete třeba ZDE. - Otevřete a pročtěte si ji.
______________________________________________________________________________________
4. lekce - str. 36-37. Téma - organizace času - přesun, změna, zrušení.
DOMA:
1) Zopakujte si překlad spojek - str. 41 nahoře (bevor, solange...).
2) Písemně: A, D, F /42-43.
3) Připravte si slovní zásobu ke str. 38-39.
______________________________________________________________________________________
4. lekce - str. 38. Téma: Příprava schůze / konference.
DOMA:
1) Připravte si poslech cv. 7/38 a dohledejte si neznámá slova na str. 38-39.
2) Písemně - pokuste se sepsat e-mail, v němž nabízíte nějaký výrobek/službu (vymyslete) - využijte pomocné konstrukce ze cv. 39/8. V přítí hodině mi své texty přečtete.
3) Zopakujte si tvoření trpného rodu. Viz např. české skriptum ZDE .
______________________________________________________________________________________
Státní svátek.
______________________________________________________________________________________
4. lekce - str. 38-39 (dokončení lekce). Struktura e-mailu - viz cv. 8/39.
DOMA:
1) Připravte si str. 46-47 - především slovní zásobu.
2) Písemně cv. 44-45/I, J, K, L.
3) Zašlete mi vypracovaný e-mail, který jste prezentovali v dnešní hodině (viz bod 2 z předchozí hodiny).
______________________________________________________________________________________
5. lekce
DOMA:
1) Připravte se dobře k zápočtu..
2) Písemně cv. 5. lekce - 52-55 / A, B, C + H, K, L.
______________________________________________________________________________________
Předtermín pro vykonání zápočtu. Zápočet budeme psát opět v systému LMS.
Akademický rok 2019/2020
LETNÍ SEMESTR
informace mým studentům FAST + FMT + HGF + FS + USP, výuka ve čtvrtek
LETNÍ SEMESTR - lekce 6-10
online cvičení k učebnici najdete
_________________________________________________________________________________________________
1. hodina 11. února 2020
V hodině jsme se dohodli na čase a přesunu z úterý na čtvrtek.Stanovil jsem v souladu s informacemi Katedry jazyků požadavky pro získání zápočtu:
1) Aktivní práce ve cvičeních a domácí příprava - docházka - min. 85%.
2) Úspěšnost při zápočtovém testu min. 65% (testy včetně DEMO-verze najdete ZDE).
Úvod do 6. lekce, stupňování přídavných jmen + příslovcí. Česky ZDE a německy ZDE.
1) Písemně - 62-63 / cv. A, B, C, D.
2) Připravte si neznámou slovní zásobu ze str. 58-59.
_________________________________________________________________________________________________
2. hodina 20. února 2020
6. lekce - str. 58-59, poslech na téma Stenographie.
Audionahrávku si znovu doma poslechněte - viz LMS.
K minulému stupňování jsem zapomněl doplnit informaci o tzv. elativu (= 3. stupeň bez srovnání) - příklady i TEST najdete opět ZDE - naučte se tvary, které jste neznali, pod testem je seznam nejpoužívanějších elativů.
DOMA:
1) Znovu si v LMS poslechněte audionahrávku a dokončete cv. 58/7.
2) Písemně - 64-65 - cv. H, I, J, K.
3) Pročtěte si neznámá slova na str. 66-67.
4) Připomínal jsem to, že v Ostravě stával tzv. Německý dům.
Někteří z vás také nevěděli, co to jsou Stolperteine (česky kameny zmizelých). ZDE jejich seznam v Moravskoslezském kraji.
_________________________________________________________________________________________________
3. hodina 27. února 2020
7. lekce - 1. část (66-67).
Poslech cv. 66/2. Pokud jste nestihli, dokončete doma - audio najdete ZDE.
Opakování stupňování příd. jmen (viz předchozí hodina).
Spojky a slovosled v souvětích. Viz např ZDE.
DOMA:
1) Písemně - cv. A, B / 72.
2) Pročtěte si krátký text ke K. Valentinovi (str. 70). Jeden z filmů najdete např. ZDE.
3) Zopakujte si ze střední školy zvratná slovesa.
_________________________________________________________________________________________________
4. hodina 5. března 2020
7. lekce - 2. část (68-69).
Poslech cv. 68/7. Pokud jste nestihli, dokončete doma - audio najdete ZDE.
Opakování Konjunktivu II (= konjunktiv préterita, který obvykle překládáme jako podmiňovací způsob přítomný).
DOMA:
1) Písemně - cv. H, I, L / 74.
2) Zopakujte si ze střední školy zvratná slovesa.
3) Pročtěte si str. 76-77 a naučte se případná neznámá slova.
4) Vysvětlení Konjunktivu II najdete kromě učebnice také např. ZDE.
Tvary konjunktivu préterita (pro procvičení běžného podmiňovacího způsobu přítomnéhp) si procvičte ZDE. Pozor - moc si nevšímejte příkladu v hlavičce stránky, nesmyslně uvádí větu v konjunktivu plusquamperfekta (pro vyjádření podmiň. způsobu minulého, který je v češtině - narozdíl od němčiny - již považován za zastaralý).
Precizněji je to pak vysvětleno např. ZDE a ZDE.
________________________________________________________________________________________________
6. hodina 12. března 2020
1. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
Samostatné opakování lekcí 6-7. Procvičte si gramatiku a slovní zásobu v on-line cvičeních, která jsou vypracována k používané učebnici ZDE.
________________________________________________________________________________________________
7. hodina 19. března 2020
2. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
Samostatné opakování lekcí 6-7 a seznámení se s projektem podcasting ZDE. V rámci domácí přípravy zpracujte celé 3. téma s názvem VERKEHR.
Jako důkaz práce s texty po každém poslechu (transkripty používejte jen v nouzovém případě) vypracujte pod každým tématem kontrolní test - vždy minimálně na 90% (máte více pokusů). Jde o celkem 6 textů+kontrolních cvičení.
Termín vypracování - neděle 5.4.2020.
_______________________________________________________________________________________________
8. hodina 26. března 2020
3. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
8. lekce - 1. část (76-77).
Zopakovali jsme si zvratná slovesa (kdy mir/dir, kdy mich/dich).
Zopakujte se předložky se 3. pádem (aus, bei...), se 4. pádem (bis, durch, für...) i se 3.+4. pádem (určitě umíte!). Vzpomeňte se, které předložky znáte se 2. pádem (während, wegen, trotz, anläßlich...). Neformální určvání času - Es ist Viertel vor/nach 7 Uhr. Es ist halb 6 Uhr. etc.
Vzpomeňte si, jak se překládají věty jako Dnes obědvám až ve 14 hodin. Včera jsem nevečeřel. atd.
DOMA:
1) Písemně - B, C, E/82-83.
2) Zopakujte si gramatiku - viz výše.
3) Na str. 76 si prohlédněte koláž a pokuste se vytvořit k obrázků věty - včetně časového údaje. V LMS si poslechněte audionahrávku ke cv. 3/76 a cvičení vyplňte. Budu chtít předložit k zápočtu.
_______________________________________________________________________________________________
9. hodina 2. dubna 2020
4. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
8. lekce - 2. část (78-79).
V rámci samostudia DOMA:
1) Prohlédněte si koláž na str. 78 - zopakujte si neformální určování času v němčině - ZDE.
2) Poslechněte si v LMS audionahrávku ke cv. 3/76 a vyplňte cvičení v učebnici a+b.
3) Písemně cv. B, C, E / 82-83.
4) Seznamte se s projektem DEUMA - Deutsch im Maschinenbau. Zvolte si téma 3 M2 Werkstoffeigenschaften. Zde vyplňte všechna cvičení a cvičení
WÜ1 Gegenteile vyplňujte tak dlouho, dokud nebudete mít 100% - nechte si test automaticky opravit a na e-mail mi pošlete printscreen takto opraveného testu. Termín - nejpozději ve čtvrtek 9. dubna.
_______________________________________________________________________________________________
10. hodina 9. dubna 2020
5. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
9. lekce - 1. část (86-87).
V rámci samostudia DOMA:
1) Naučte se slovní zásobu ze cv. 1/86 a podívejte se na koláž nahoře. Naučte se slovní spojení na str. 91 dole.
2) V učebnici vypracujte cv. 2 a 3 a poslechněte si obě audionahrávky - najdete je opět v LMS.
3) Písemně zpracujte cvičení 92-93/B,D,E.
_______________________________________________________________________________________________
11. hodina 16. dubna 2020
6. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
9. lekce - 2. část (88-89).
V rámci samostudia DOMA:
1) Promyslete si odpovědi na otázky 88/6.
2) Poslechněte si audionahrávky ke cv. 7 a 8 a pokuste se v učebnici vyřešit.
3) Písemně zpracujte cv. 9/89 ve wordu - bude vždy 6 resp. 7 vět se spojovacími výrazy nachdem, pak bevor a pak nach. Celkem tedy 18 resp. 21 vět.
Tento text mi zašlete nejpozději 23. 4. na můj soukromý e-mail.
4) Písemně zpracujte v pracovním sešitě cv. I, J / 94-95.
_______________________________________________________________________________________________
10. hodina 23. dubna 2020
7. hodina, která opět neproběhla z důvodu epidemie
Dokončete si všechny úkoly z 9. lekce a než přejdeme k 10. lekci, pracujte s odbornými texty a cvičeními k nim v projektu Podcasting - v LMS.
Všechny texty z různých oborů si opět vždy poslechněte a na základě poslechu vyplňte kontrolní testy vždy minimálně na 80%
oblast strojírenství
oblast stavebnictví a architetury
Geschichte der Architektur - AUDIO
Romanik - Gotik - Renaissance - AUDIO
Barock - Klassizismus - Jugendstil - AUDIO
oblast ekologie
Bakterien als Klimaretter? - AUDIO
Ke každému audiu (=podcastu) zpracujte testy na min. 80% (kromě cvičení na bakterie, kde se Vám neuchová historie, jde o jiný typ cvičení, toto cvičení pouze absolvujte a promyslete).
Testy:
Geradlinige Bewegung - ÜBUNGEN
Kreisförmige Bewegung - ÜBUNGEN
Geschichte der Architektur. Baustile. - ÜBUNGEN
Bakterien als Klimaretter? - ÜBUNGEN
_______________________________________________________________________________________________
11. hodina 30. dubna 2020
8. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
Dokončení testů v podcastingu (LMS) - viz úkoly z 24.4.
_______________________________________________________________________________________________
12. hodina 7. května 2020
9. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
10. lekce - 1. část (96-97).
V rámci samostudia DOMA:
1) Promyslete si odpovědi na otázky 96/2 - audionahrávky najdete opět v LMS.
2) Vyplňte v učebnici cv. 3/97.
3) Písemně zpracujte cv. A, B, D, F/102-103.
4) Na straně 106-108 si zkuste vypracovat závěrečný test k učebnici. Audionahrávky najdete jako .zip soubor označené "Abschlusstest - str. 106".
Vypracovaný test oskenujte (v kritickém případě ofoťte telefonem) a zašlete mi k vyhodnocení - termín středa 20. května.
_______________________________________________________________________________________________
13. hodina 14. května 2020
10. hodina, která pravděpodobně neproběhne z důvodu epidemie
10. lekce - 2. část (98-99).
V rámci samostudia DOMA:
1) Promyslete si odpovědi na otázky 7/98 - audionahrávky najdete opět v LMS.
2) Písemně zpracujte cv. H, I, L (!), N/104-105.
_______________________________________________________________________________________________
14. hodina 21. května 2020
11. hodina, která neproběhla z důvodu epidemie
Příprava k zápočtovému testu. Kompletace chybějících úkolů.
_______________________________________________________________________________________________
15. hodina 28. května 2020
Řádný termín pro vykonání zápočtu.
16:00-17:00
Zápočet budeme psát on-line v prostředí LMS. Minimální hranice úspěšnosti pro získání zápočtu - 65%. Test bude spuštěný po omezenou dobu, v tento den budete mít možnost absolvovat pouze jeden pokus. V případě neúspěchu nebo absence (zdravotní důvody, výpadek internetu...). Bude stanoven náhradní/opravný termín.
Předpokladem pro získání zápočtu je jednak úspěšné napsání testu a také splnění všech úkolů, které jsem Vám v průběhu semestru zadával.